Κυριακή 28 Ιουνίου 2015

Ψηφίζω ΝΑΙ σε αύξηση ΦΠΑ στη ΔΕΗ, στα Φάρμακα και στα Τρόφιμα.

Ψηφίζω ΝΑΙ σε αύξηση ΦΠΑ στη ΔΕΗ, στα Φάρμακα και στα Τρόφιμα. Ψηφίζω ΝΑΙ στον ΕΝΦΙΑ.
ΝΑΙ. Είμαι Ευρωπαία. Είμαι διεθνίστρια. Το Έθνος μου ενυπάρχει και ανήκει στην Ευρώπη και θέλω να μείνω εκεί.
Ψηφίζω ΝΑΙ.
ΝΑΙ στις προτάσεις των «θεσμών». ΝΑΙ στην αύξηση του ΦΠΑ σε ΔΕΗ, Φάρμακα, Τρόφιμα, Τουρισμό. Άλλωστε γιατί να πας διακοπές; Διακοπές από που; Από την εργασία; Οι μόνοι που έχουν εργασία είναι οι δημόσιοι υπάλληλοι, και αυτοί που πληρώνονται έναντι. Άρα;
Γιατί να με νοιάζει για τα φάρμακα; Αφού έχουν πέσει οι τιμές (των γενόσημων της Ινδίας και του Ισραήλ). Τι κι’αν παίρνοντας αντιβίωση αποκτάς διάρροια και εξανθήματα; Είμαστε Ευρωπαίοι. Άρα;
Ψηφίζω ΝΑΙ.
ΝΑΙ στον ΕΝΦΙΑ. ΝΑΙ στην αύξηση της παρακράτησης. ΝΑΙ στην κατάργηση του ΕΚΑΣ. ΝΑΙ στην αύξηση φορολόγησης επί των κερδών.
Ψηφίζω ΝΑΙ.
ΝΑΙ στην κατάργηση της αυτονομίας και της εθνικής κυριαρχίας. ΝΑΙ σε κυβέρνηση Στουρνάρα. ΝΑΙ στο Ποτάμι. ΝΑΙ να φύγει το παιδί μου στο εξωτερικό γιατί έπιασε 18.500 μόρια και τα πανεπιστήμια του εξωτερικού είναι τόσο ηλίθια που θέλουν να τον σπουδάσουν.
ΕΙΜΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΑ. Ψηφίζω ΝΑΙ.
                                                                                                          Μαρία Β.
                            πηγή: http://olympia.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου