Κυριακή, 13 Οκτωβρίου 2013

Μπορεί το ΚΤΕΛ Θηβών να διακόπτει απροειδοποίητα και χωρίς ενημέρωση δρομολόγιά του;

Ο καθένας καλόπιστος άνθρωπος αλλά και επιχειρηματίας που σέβεται τον εαυτό του και την επιχείρησή του, ενημερώνει και προειδοποιεί  τον συναλλασσόμενο με αυτόν για πράξεις  και αποφάσεις  που τον  αφορούν.  Εν προκειμένω, το ΚΤΕΛ Θηβών κατάργησε το πρωινό δρομολόγιο των 06.30΄ Σαράντι-Χώστια-Θήβα  χωρίς καμία προειδοποίηση των επιβατών με αποτέλεσμα  να περιμένουν άδικα στην στάση του λεωφορείου, επί πολλές ημέρες, νυχτιάτικα, γιατί στις 06.15΄το πρωί δεν έχει ξημερώσει ακόμα, μάταια το λεωφορείο. 
Όπως τόνιζαν αυτοδιοικητικοί και άλλοι παράγοντες της περιοχής, δεν γεννάται μόνο ζήτημα   για την αυθαίρετη και άδικη αυτή απόφαση του ΔΣ του ΚΤΕΛ Θηβών, η οποία  πλήττει τους κατά τεκμήριο πιο αδύναμους, συνταξιούχους, ηλικιωμένους  και νέους, ιδιαίτερα την Δευτέρα το πρωί,  αλλά γεννάται ζήτημα και για την επιχειρηματολογία  του ΚΤΕΛ για την διακοπή αυτού του δρομολογίου στην πιο ακριτική περιοχή του Δήμου Θηβαίων.
Ότι δήθεν δηλαδή,  είναι ασύμφορο οικονομικά ένα δρομολόγια λίγων χιλιομέτρων  από το Σαράντι στα Χώστια, απ΄ όπου συνεχίζεται το δρομολόγιο μέχρι την Θήβα, ενώ το ΚΤΕΛ γνωρίζει ότι υπάρχει επιβατικό κοινό το πρωί κατά τους χειμερινούς μήνες, όπως γνωρίζει καλά ότι τους καλοκαιρινούς μήνες μεταφέρει υπεράριθμους  λουόμενους επιβάτες στο και από το Σαράντι. Και κυρίως ότι,  με μια επίδειξη αφομοίωσης του μαθήματος του «κοινωνικού αυτοματισμού», που στρέφει την μια κοινωνική ομάδα εναντίον της άλλης  και τους κατοίκους του ενός τόπου εναντίον των κατοίκων ενός άλλου,  επικαλέστηκε σαν επιχείρημα το ότι δεν έχει δρομολόγιο για την Αλυκή που έχει πιο πολλούς κατοίκους και άρα να μην διαμαρτύρεται το Σαράντι που έχει λιγότερους.    

Όπως παρατηρούσαν ορισμένοι κάτοικοι και οικιστές της περιοχής, γνώστες των θεμάτων της συγκοινωνίας  με αφορμή το μικρό αυτό περιστατικό αυθαιρεσίας, τα επιχειρήματα των διοικούντων του ΚΤΕΛ Θηβών στερούνται σοβαρότητας και  πρέπει άμεσα να αποκατασταθεί η πρωινή συγκοινωνία του Σαραντίου με την έδρα του Δήμου, την Θήβα, είτε από το ΚΤΕΛ είτε από Δημοτικό λεωφορείο που να λειτουργεί με τα πρότυπα της Δημοτικής συγκοινωνίας του Δήμου Αλιάρτου.

Πέμπτη, 3 Οκτωβρίου 2013

Kυβερνητικό εγχείρημα διαγραφής των οφειλών του Δημοσίου εν όψει ιδιωτικοποίησης της ΕΥΔΑΠ Α.Ε.

Σε ολισθηρή τροχιά μπαίνει το κυβερνητικό εγχείρημα διαγραφής με μια μονοκονδυλιά των οφειλών του ελληνικού Δημοσίου προς την εταιρεία ύδρευσης και αποχέτευσης της πρωτεύουσας, συνολικού ύψους άνω των 700 εκατομμυρίων ευρώ, εν όψει ιδιωτικοποίησης της ΕΥΔΑΠ Α.Ε. Μεθοδεύεται το θέμα της διαγραφής των χρεών του Δημοσίου να παραπεμφθεί από το Διοικητικό Συμβούλιο στη Γενική Συνέλευση των μετόχων της ΕΥΔΑΠ εντός του Οκτωβρίου, ώστε να χαθούν τα ίχνη για τη μεγάλη απομείωση της περιουσίας της εταιρείας και εν συνεχεία να παραδοθεί στους ιδιώτες με καθαρή θέση…….
Για να καταλάβει κανείς καλύτερα τη διαδοχή των γεγονότων και το πως η κυβέρνηση προσπαθεί να τελειώνει με τα χρέη προς τις δύο εταιρίες αρκεί να ανατρέξει στις δυο πρόσφατες κινήσεις της πριν τη σύγκληση της γενικής συνέλευσης μετόχων της ΕΥΔΑΠ:
• Σε συμψηφισμό οφειλών ανάμεσα σε ΕΥΔΑΠ και Δημόσιο προχώρησε η κυβέρνηση με τροπολογία που κατέθεσαν οι υπουργοί Οικονομικών, Υποδομών και Τουρισμού στο νομοσχέδιο για την αναδιοργάνωση του ΕΟΤ (31/7/2013). Επίσης παρέχεται η εξουσιοδότηση για τον προσδιορισμό με Κοινή Υπουργική Απόφαση ληξιπρόθεσμων οφειλών μέχρι τις 30 Ιουνίου 2013 του Δημοσίου προς την ΕΥΔΑΠ από έργα υποδομής, κατασκευής έργων ύδρευσης ΝΠΔΔ, κατασκευής και συντήρησης έργων αντιπλημμυρικής προστασίας κ.λπ., καθώς και μη φορολογικών οφειλών της ΕΥΔΑΠ προς το Δημόσιο.

• Με κοινή υπουργική απόφαση (ΚΥΑ) (26/9/2013) των υπουργών Εσωτερικών και Οικονομικών, ρυθμίζονται οι ληξιπρόθεσμες οφειλές των ΟΤΑ α” και β” βαθμού προς τις εταιρείες ύδρευσης ΕΥΔΑΠ και ΕΥΑΘ. (ΦΕΚ 2410 Β΄αριθμ.πρωτ.38560).η ρύθμιση αφορά τις οφειλές έως και το τέλος Ιουλίου 2013, συνολικού ύψους 162,3 εκατ. ευρώ, (περίπου 150 εκατ. ευρώ προς την ΕΥΔΑΠ και περίπου 13 εκατ. ευρώ προς την ΕΥΑΘ), ενώ θα είναι και απαλλαγμένες από πρόστιμα. Η οφειλή θα παρακρατείται από κάθε ΟΤΑ που τη δημιούργησε, από τους προβλεπόμενους αποδιδόμενους πόρους των ετών 2015-2020.
                                                         Ολόκληρο το άρθρο: http://www.savegreekwater.org/?p=2803